Hayal dünyasında temaşa





Gece vakti.
Bütün bir günün yorgunluğu üzerimde.Uzanıyorum yatağıma.Gözlerim kapalı.Gün boyu yaşadıklarım zihnimde canlanıyor.Bir müddet sonra ise bir hayal alemine dalıyorum.Tam o esnada,uyku ve uyanıklık arasında iken,acaib bir hal oluyor.Esrarlı bir duman bedenimi sarıyor.
Ruhum sanki bedenimden ayrılıyor ve bir nevi yolculuğa çıkıyor.Bambaşka bir zamana ve mekana doğru.Ayın ve yıldızların arasından geçip gidiyorum ve bir müddet sonra bir yere ulaşıyorum.Tarifi imkansız bir yer burası .daha önce gördüğüm dünyalık mekanlara benzemiyor.
Geniş bir düzlükte ilerliyorum.Uzakta bir kalabalık gözüme çarpıyor.Yaklaştıkça bunların da benim gibi dünyadan kopup gelmiş ruhlar olduklarını farkediyorum.Anlıyorumki burası bir nevi buluşma mekanı.Biraz şaşkın ve ürkek bir eda ile ruhlar arasında gezinmeye,yeni katıldığım bu topluluğu gözlemlemeye ve tanımaya çalışıyorum.
Kalabalığın ortalarında kıvranan bir ruh dikkatimi çekiyor.Adeta işkence görürcesine acı çektiği,yandığı her halinden belli.Merak edip yanına yaklaşıyor ve derdini soruyorum.Öğreniyorum ki;sevgili davetine icabet etmemiş,sevgisi karşılık bulamamış.Haline üzülüyorum.Zavallı ruh,her saniye yanıp tükeniyor,yanıyor,terliyor ve acı çekiyor.Dudaklarındansa hüzüne bulanmış şu cümleler dökülüyor.
''Varsın şu gönül,derdini yıllar boyu çeksin.
Sen ömrüme mana veren en gökçe çiçeksin
Kesseydim ümit,sevgili, bir an yaşayamazdım.
Bir gün geleceksin!...geleceksin!...geleceksin!...''
Belkide sevgilisiyle buluşmak onun için Leyla ile Mecnun,Ferhat ile Şirin öykülerinde olduğu gibi imkansız.Belkide sevdiği bu toplantıda başkasının kollarında.
onu derdiyle başbaşa bırakıyor ve yanından uzaklaşıyorum.
Kimileri bu mekanın bambaşka yerlerinde .Yanlarına yaklaştıkça buram buram çiçek kokuları geliyor,adeta bahar yağmurları yağıyor o yöne.Çevrelerinde ki herkes onlara özeniyor,gıpta ediyor.Oraya varınca çift çift duran ruhlar görüyorum.öğreniyorumki bunlar aşk şarabını içmiş bir boyu yastık eskitmenin taliplileri.Yanlarında bir süre kaldıktan sonra imrenerek ve mutlu bir şekilde ayrılıyorum.
Pembe ışıklar görürsünüz gün ağarırken.İşte bunlar,dönüş yolundaki ruhlardır.bir gün sizde böylesi bir aşka düşersiniz,buluşursunuz bu toplantının müdavimleri ile,gözlerinizi kapattığınız ve sevdiğinizi düşlediğiniz gecelerden birinde...

Seviyorum Sevmiyorum


Babazula 

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı