Bugünlerde sıkça dinlediğim bir şarkı ve paylaşmak istedim ;)


Zaz / Dans ma rue

bana ritz den bir kıyafet ver, istemem onu!
chanel den mücevherler, istemem onu!

bana bir limuzin ver , ne yapayım onu ?
bana hizmetçiler öner , ne yapayım onu ?
neufchatel da bir malikhane, bana göre değil.
bana eiffel kulesi ni öner, ne yapayım onu ?

ben aşk, keyif , hoş mizaç (hoş sohbet ) istiyorum
beni mutlu edecek sizin paranız değil
ben elim kalbimde ölmek istiyorum
hadi beraber özgürlüğümü keşfedelim.
yani bütün klişelerinizi unutun
benim gerçekliğime hoşgeldin(iz)

sizin iyi davranışlarınızdan bıktım, bu bana fazla !
ben ellerimle yemek yerim ve ben böyleyim !
doğrudan konuşurum ve açık sözlüyüm, özür dilerim !
ikiyüzlülüğe bir son verin, bıktım bundan !
odunların dilinden bıktım !
bana bakın
her şekilde 
sizden bunu istemiyorum ve ben böyleyim

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı