Kararsızlıklarım


Hepimizin hayatında zaman zaman olmuyormu bu gel gitler?
Çok beğendiğim bir yazı ve buna sebeb  sizlerle paylaşmak istedim. Umarım hoşunuza gider,yazanın yüreğine sağlık,bu insani duygulara rehber olduğu için...



Kararsızlıklarım;
Mükemmeli istemekten hep, mükemmeliyetçilikten,
İyiler arasında seçim yapmak zorunda kalmaktan. Sevdiğim bir çok şey arasından birini seçmek zorunda kalmaktan.
Daha kötüsünü seçmekten korkmaktan.
Ya da hep kötüler arasında seçim yapmak zorunda kalmaktan. İstemediklerim arasından…
Seçim sonrasında oluşabilecek pişmanlıktan ve ondan korkmaktan,
Hata yapmaktan korkmaktan,
Geçmişteki hatalarımdan, insanlarca hoş görülmemekten,
Hata yapma fırsatı verilmemesinden.
Kendimi affetmemekten.
Onaylanmamaktan,
En iyisini, en iyimi bulamamaktan,
Başkalarının iyileriyle, iyilerim arasındaki çelişkiden; “ben beğendim ama ya ‘o’ beğenmezse?”
Hiç bir şeye çok istek duymamaktan,
İstikrarsızlığımdan, değişkenliğimden ve bunu bilmekten,
Önceden karar vermemiş olmaktan,
Geçmişte kalmaktan, hep virgüllü yaşamaktan.
Bitirememekten, tamamlayamamaktan.
Öncesini bitiremeyip, yenisine geçememekten
Geçişlerdeki sancılarımdan.
Noktasız yaşamaktan,
Her şeyi çok önemsemekten.
Tam aradığımı bulamamaktan.
Sürekli aklıma yeni fikirler gelmesinden,
Çoklu düşünce yapısına sahip olmaktan.
Hep beklemekten, neyi beklediğini bilemezken!
Ve;
Çok düşünmekten…

Devran Tığlı'nın'' şey ''adlı kitabından alıntı.

9 yorum:

Ahuz@r dedi ki...

Hayatı akışına bırakacaksın,ne kadar uğraşırsan uğraş,her şey bir şekilde olacağına varıyor zaten.Boş ver sen her şeyi ve akışına bırak ve hiç bir zaman beklenti içine girme ,o zaman daha az acı çekiyorsun....Gerçekten güzel yazıymış paylaşımın için teşekkürler arkadaşım...

Hazal dedi ki...

yorumun ve önerilerin için tşk.ahuu
beğendiğine sevindim canım...

reyy@n dedi ki...

Güzel yazı bende beğendim hazal..
Ayrıca Hazal bloğun hoşmuş ;)(laf aramızda zeyno'nunkinden daha çok beğendim):DDD

Adsız dedi ki...

Ben Devran Tigli. Tesadufen yazimi gordum ve tesekurunuze tesekkur etmek istedim. O yaziyi 4 senede yazmistim cok dusunerek her satirini. Icimden geldi eger isterseniz kitabimi imzali gonderebilirim. Sevgi ve saygimla..

Hazal dedi ki...

bilmukabele saygılar bizden...
şaşkınım , şaşkınlığım yazılarını beğeniyle takip ettiğim şahsiyetin bloğumu farketmesi oda yetmezmiş gibi teşekkürüme teşekkür etmesi...
lütfen hak verin şaşkınlığıma.
onur verdiniz bu garibanın bloğuna :)

Adsız dedi ki...

Estagfurullah o onur bana ait. Butun samimiyetimle ifade ediyorum ki harika blog ve secimler. Hatta dun gece yazilari okurken cok farkli dunyalara gittim. Ve bunca farkli ve insani derinden sarsan yazilari secen yurege hayran kalmamak elde degil. Harika bir sayfa. Tesekkur ediyorum paylastiginiz icin

Adsız dedi ki...

Merhaba. Bu yorumu yazip yazmamakta da kararsız kaldım ama en sonunda yazmaya karar verdim:) Nasıl becerdim bilmiyorum ama sanırım yorumlarımla sizi bir şekilde rahatsız ettim. Verdiğim rahatsızlık geçici ama yine de kusura bakmayın. Açıkçası farklı ve özel bir insan tanımaya başladığım için merak doluydum ama sanırım buraya kadarmis. Artık yazıp sizi rahatsız etmem,bu konuda kararlıyım şükür:) Yorumları da silebilirsiniz. Gizemli, hayal kırıklıkları ve güzel dunyanizda size karşılaştıklarınızin umutlarınızla paralel olmasını diliyorum. Yakında bir kitabım çıkacak yinede okursanız mutlu olurum. Saygı ve sevgimle. DevranMerhaba. Bu yorumu yazip yazmamakta da kararsız kaldım ama en sonunda yazmaya karar verdim:) Nasıl becerdim bilmiyorum ama sanırım yorumlarımla sizi bir şekilde rahatsız ettim. Verdiğim rahatsızlık geçici ama yine de kusura bakmayın. Açıkçası farklı ve özel bir insan tanımaya başladığım için merak doluydum ama sanırım buraya kadarmis. Artık yazıp sizi rahatsız etmem,bu konuda kararlıyım şükür:) Yorumları da silebilirsiniz. Gizemli, hayal kırıklıkları ve güzel dunyanizda size karşılaştıklarınızin umutlarınızla paralel olmasını diliyorum. Yakında bir kitabım çıkacak yinede okursanız mutlu olurum. Saygı ve sevgimle. Devran

Hazal dedi ki...

Merhaba
bu yorumunuz üzerine hayıflanmamak elde değil!
düşündümde neden böyle düşündürdüm sizi?
blakis sizin yorumlarınıza kadar bloğu nadasa bırakmıştım ,uzun süredirde yazı paylaşmıyordum bir kamçı edasında olan yorumlarınızı görmezden gelmem mümkün değilki !
Emin olunki rahatsız filan olmadım yok öyle bir şey ve olmayan kusura bakmam çünkü kusurluk bir şey yok ortada.
blakis onure edilmişliğin verdiği bir hissiyat
ayrıca teşekkür ederim güzel dilekleriniz için .
bu sayfa size her daim açık,fikirlerinize düşüncelerinize eleştirilerinize ,hele hele yorumlarınıza !
çıkıcak olan kitabınızı kesinlikle okuycam ,ama keşke size ulaşacağım bir sayfa yada herhangi bir platform olsada bende kitabınız hakkındaki fikirlerimi ifade edebilsem...

Adsız dedi ki...

Yorum okunmuyor cepten giriyorum:( kare olmasından dolayı bir çok kelimeyi anlayamadım. Sadece rahatsız etmediğimi anladım ve buna mutlu oldum. Bana ulaşmaya gelince, ben gizli kalmayı sevdiğim için net'i kullanmıyorum. Ama siz mail adresiniz'i yazarsanız iletişim kurabiliriz. Yorumu okursam tekrar onlara yorum yaparım:)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı